søndag den 8. januar 2012

Velkommen Storm!

      Desværre bliver kvaliteten af videoen rigtig dårlig, når den uploades til bloggen
uanset hvilket format, jeg vælger, men jeg håber, at I kan ane vidunderet.


Den 3. januar, midt i den vildeste storm i 7 år, kom dette vidunder stormende ud i verden hjemme hos mor og far.

Han hedder Storm.
Ja, det hed han altså allerede inden han stormede til verden under en vild storm!



Efter at jeg havde tilbragt 10 dejlige dage før og efter fødslen hos Mette, Jacob og Birk, fulgte den stolte storebror og hans far mig til toget, hvor Birk fik en velfortjent og velvoksen chokolade-doughnut.


Den stolte Farmor



16 kommentarer:

Tine sagde ...

Kæmpe stort tillykke.
Sikke da en dejlig dreng!

Citronmoster sagde ...

Hvor er han lækker. Tillykke :)

Camilla sagde ...

Stort Tillykke!!!

annettes kreativiteter sagde ...

Stort tillykke med Storm. Han ser sød ud. Hvis du har lyst kan du se et lille drengesæt jeg blev færdig med uden stormvejret, det er i ren retstrikning. Min blog er annetteskreativiter.blogspot.com. Hilsen Annette Nielsen (tilmeldt din blog)

maliz sagde ...

Vad söt -
Hjärtliga gratulationer!
maliz

Berit sagde ...

Åh, hvor er han skøn!

Hjertelig tillykke. Navnet må jo være skæbnebestemt til den lille purk.

Sødt billede af Birk med den store doughnut!

Ann sagde ...

Tak, tak!
Ja, han er dejlig og lækker!
Hvor pinligt, kære Berit, at jeg har stavet doughnut forkert. Jeg orkede for en gangs skyld ikke lige slå det op, men tak for, at du gjorde mig opmærksom på det.

Ann sagde ...

Så skulle den fadæse være rettet...............

Ingerlise sagde ...

Stooort tillykke herfra. Der er helt sikkert noget magisk over at hedde Storm og at komme stormende til verden i stormvejr.

Kh
Ingerlise

Unknown sagde ...

Stort til lykke med den nye verdensborger. Forstår godt du er glad og stolt. 2 prægtige drenge du viser

Lone Larsen sagde ...

Stort tillykke med ham, han ser rigtig dejlig ud!

Lis sagde ...

Kæmpe tillykke med det vidunderlige barnebarn. Jeg tror også at han navn er magisk. Smukt det er det ihvertilfælde

Kh. Lis

Asplund sagde ...

Grattis - vilken fin start på det nya året!

Ann sagde ...

Tusind, tusind tak for jeres søde lykønskninger.

mona sagde ...

Stort tillykke til den stolte farmor. Birk ligner allerede en storebror, det er så sjovt som de forandrer sig, når der kommer en der er mindre.
Tillykke til de stolte forældre også.

Helle : sagde ...

Nøj det er bare så stort ! Hvor er han dejlig, tillykke til jer alle !