onsdag den 26. januar 2011

Den lille tabel

10-20-30

40-50-60

70-80-90

100!

100 faste læsere og 30.000 unikke sidevisninger siden blogstart for et år siden (der er kun ca 28.000 på min tæller, men den blev installeret efter et stykke tid, og blogger.com har selv en tæller, der altså har talt mere end de 30.000).

Hold da op! Det kunne jeg slet ikke ha forestillet mig dengang.

Det har været et meget spændende år, hvor jeg har lært mange skønne blogge og deres mennesker at kende. De fleste har jeg (endnu) ikke mødt IRL, men det kommer vel efterhånden.

Tak for et dejligt og lærerigt fællesskab.

Ann

7 kommentarer:

Madam Munch sagde ...

Det er flot at du er oppe på 100 læsere, men har du tænkt på hvorfor? du har en fantastisk inspirerende,grundig, metodisk og sjovt fortællende blog.
Derfor!

Citronmoster sagde ...

Tillykke med de 100 :-)

Lin sagde ...

Ved du hvad Ann?? Det er mig der takker for en dejlig inspirerende blog som altid er en glaede og stor fornoejelse at laese.

Unknown sagde ...

Vil gerne ønske til lykke med årsdagen, og den øvrige matematik er du da selv årsag til :0). Vi kommer jo kun fordi det er dejlig og inspirerende læsning.

Ann sagde ...

Tak skal I altså lige ha.......rødme, rødme......

Sigrid S. Eriksen sagde ...

Tillykke - jeg bliver hængende fordi du er enormt inspirerende at læse ;-)

Frujensensunikum sagde ...

Ja mig undre det heller ikke at du har rundet de 100 læsere.........det er en stor fornøjelse at komme indenfor her og blive inspireret og nærlæse nogle af dine altid velskrevne indlæg.

TILLYKKE

kh
JANE