mandag den 8. februar 2010

Strikkebog gives væk


Double Knitting,
Reversible,
Two-color designs

af M'Lou Baber.



Denne lækre bog indeholder et grundigt kursus i dobbeltstrikning, mange generelle strikkeforklaringer og instruktioner og masser af flotte designs med grundige opskrifter. Der er små ting a la strikkeprøver(varmebrikker, grydelapper, pandebånd) et lille tæppe, taske, huer, halskrave, børnetrøjer og mange flotte voksendesigns.
Den er på engelsk, men der er fotos til kurset i dobbeltstrik og der er masser af diagrammer til alle opskrifterne.

Nedenfor har jeg indsat et udpluk af indholdet.




Jeg har to eksemplarer. Jeg vil give det ene væk.

Hvordan gør jeg nu det?
Jeg har set på andre blogs, at nogen blot uddeler lodder til alle, der er interesseret, andre uddeler lodder efter, hvor meget kontakt, der er med bloggen - om de er faste læsere, abonnerer på feeds, har bloggen med på deres blogliste, skriver kommentarer, omtaler bloggen i deres egne blogindlæg eller linker til bloggen i indlæggene.
Jeg ved ikke, hvordan jeg skal gøre det.
I må vist bare melde jer, hvis I er interesserede, så må jeg tænke over hen ad vejen, om jeg skal udlodde den på en særlig måde.
I er selvfølgelig vilkomne til at komme med gode forslag til, hvordan det kan foregå.

Jeg betaler portoen, så vi ikke skal ud i en masse bøvl med overførsel af få kroner - med mindre I bor i Timbuktu eller et andet sted, hvor portoen er meget dyr.

Det er en meget lækker bog, som jeg vil glæde mig meget til at give væk.

Mandagsknus
Ann

18 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jamen Ann det er da et tilbud der ikke kan siges nej til...melder mig som interesseret :-)

Irene sagde ...

Den ser vel nok spændende ud, Ann! Så jeg er selvfølgelig med:-)

Pernille sagde ...

Ej hvor ser den bog flot og spændende ud, den vil jeg utroligt gerne have fingrene i. Hvordan du skal give den væk, er der mange muligheder for. På nogle blogs er der gættekonkurrencer udover de ting du selv har nævnt. Det var en ringe hjælp, men lige det bedste jeg kunne komme på. :o) Ha' en god aften.

Nina sagde ...

Den vil jeg søreme også gerne have i strikkekurven. Tak for en dejlig blog :-)

Ann sagde ...

Taaak, Nina.

Madam Munch sagde ...

Jeg ville heller ikke være ked af at den havede hos mig.

Dine indlæg er finurlige at læse, de glæder mig!

Pi@ sagde ...

Hej Ann

Den vil jeg da også gerne eje, har lige lavet 2 tørklæder i dobbeltstrik og er vild med teknikken. Du har en superfin blog, med sjove indlæg.

Pi@ i Strib

TrineS sagde ...

Den ser rigtig spændende ud...og med nogle teknikker, jeg ikke har prøvet før. Er meget interesseret.

Unknown sagde ...

Jeg har øjeblikkeligt forelsket mig i det sort-hvide-noget, hun har på på forsiden... Er også interesseret :)
Hilsen Teresa Hansen
blog (at) hedall.dk

Gitte sagde ...

Jeg bliver da vist også nødt til at melde mig under fanerne. Den jakke ser fantastisk ud!!!

Laila-H sagde ...

Hu ha, den vil jeg godt nok også gerne eje

Fríða sagde ...

den vil jeg altså rigtig gerne have. jeg vil foreslå at det enkleste er hvis du tager alles navne og skriver dem på små stykker papir, sætter dem alle i en skål og så trækker ud en heldig vinder.
kh.fra Island
Frida

Anette sagde ...

Oss mig oss mig!! Den må gerne bo her hos mig.

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

uhh, den ser godt nok spændende ud. Har ellers prøvet at google bøger om dobbeltstrik, men den er jeg da ikke faldet over. Jeg melder mig også under fanerne ;o)

Mange hilsner
Tina

Lin sagde ...

Osse mig osse mig osse mig sagde trolden og gjorde plads paa boghylden.

Lene sagde ...

Mon ikke lige det er den bog, der kunne få mig i gang med dobbeltstrik for alvor. Det tror jeg, så jeg vil meget gerne melde mig som aftager. Og jeg bor ikke i Timbuktu.........

Strikkeheksen sagde ...

Altså den ser spændende ud, jeg vil også gerne være med i en lodtrækning :-)

Helle : sagde ...

Hej Ann

Tak for din søde hilsen på min blog, og jeg har straks meldt mig som fast læser.

Hold da op hvor har du lavet mange flotte ting, jeg kigger lidt videre en anden dag.

jeg vil da meget gerne være med til din lodtrækning, for den bog ser da godt nok spændende ud. Det kan jo være at jeg er heldig.