lørdag den 2. januar 2010

Hvor har jeg lagt mine fotos?

Jeg har brugt juleferien til at rydde op og organisere mine fotos.

Jeg ville gerne finde og samle fotos af det strik, jeg har fotograferet. Det er ikke meget, jeg har fotograferet. Jeg har ikke været systematisk og har ofte glemt det, og da jeg forærer det meste af mit strik væk, kan det være svært at fotegrafere retrospektivt.

Jeg har siddet i timevis med min lille bærbare HP Pavilion Entertainment, mine to eksterne harddiske, cd'er og diverse USB-sticks for at samle og organisere mine fotos.
Desværre er en hel del fotos forsvundet. Jeg aner simpelthen ikke hvordan eller hvorhen.
Jeg har ellers gjort mig vældigt umage for at gemme alt alle mulige steder for at undgå en sådan situation, men det er alligevel lykkedes mig at smide en masse væk.

Jeg har derfor været igang med at refotografere gamle strikke"klude". Strik ser altså bedst ud, når det er nyt og nypresset eller dampet og endnu ikke er brugt. Det hele bliver sådan lidt povert efter lang tids brug og mange vaske, men da det handler om dokumentation, må jeg leve med, at en del af strikkeriet er krøllet og gammelt.
Jeg har selv refotograferet noget og min søn har refotograferet mit barnebarn Birks ting.

Ingen kommentarer: